maanantai 25. kesäkuuta 2012

Kesälomapaitoja

Ylihuomenna lähdemme mökkilomalle, 4yön reissu. Tänään pakkasin omat ja tyttöjen vaatteet. Huomasin että isommalle neidille (5v) voisi tehdä pari uutta paitaa mukaan reissuun. Olin jo eilen aloittanut pari paitaa ja päätin nyt tehdä ne tänään valmiiksi. Kysyin eilen onko neidillä toiveita mitä haluaisi minun ompelevan ja vastaus oli että turkoosi sydänpaita jossa on lyhyet hihat. Tytön ilme oli näkemisen arvoinen kun kangaskasa oli vieressäni ja vetäisin sieltä juuri oikean kankaan esille, tällaisesta kankaastako? :D
Tänään surautin sitten paidat valmiiksi kun tytöt malttoi hetken leikkiä riitelemättä ;) Sadepäivänä on vähän kaikilla ollut tekemisen puute, paitsi minulla.
Yhdessä mietimme sydänpaidan kanttauksien värin ja pinkki onkin aika ihanan karkkiväri tuohon!
Molemmissa paidoissa kaavana:
Hoops (ottobre 3/2012) koko 116 pidennettynä
.

Sydänpaidan kangas: Jny design (vaalean?)turkoosi sydänjersey
Ostettu Lasten Taikamaasta.
Pinkkiä resoria kanteissa.


Kukkapaidan kangas: Liandlo sininen retrokukka trikoo.
Ostettu Lasten Metsolasta.
Tumman ruskeaa resoria kanteissa
.



Framilon joustonauhaa olen käyttänyt kaikissa Hoops-paidoissa hihansuissa ja olkarypytyksissä. Nyt mun eka erä framilonia loppuu ihan just.. äkkiä se 10 metriä menikin!!

Ompelukoneella alkoi nyt loma kun minä lähden mökille! Saa nähdä kuinka pahat vieroitusoireet mulle iskee :D

















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti